אלבום לתינוק

לחברה הכי טובה שלי(גם טניה) נולד בן -ריצ'רד -תינוק יפה ומתוק .אז תסתי לפראג להגיד מזל טוב לאימא ולא יכולתי לא לעשות אלבום. עשיתי כמו לאצמי - בלי להתקמצן בנייר יפה, לא פחדתי לחתוך ולהרוס גם תפרתי המון!
אני חושבת שזה עבודה הכי גדולה שלי.
אלבום 20X20
מבחוץ הוא ניראה כך


קשרתי לתבעות סרתים, ותיק קטן

בדף ראשון מצד אחד מקום לתמונה גדולה

ולפרטים בצד שני.

מאוד אהבתי כפטורים- רגליים :)
חתחתי דף Websterspages כדי שהכנס לפורמת 20X20 וגם הוספתי מסביב קרטון כחול

דך שני


עשיתי קיס ליותר תמונות

דף שלישי גם עם קיס



דף הבה



כאן קצת יוטר פשוט


פה תמונות נכנסות מתחת למסגרות



אני לא יכולה בלי פרפרים...



דף נוסף



דף אחרון עם קיס לדיסק.


טניה מאוד אהבה אלבום ואני מאוד שמח....
תודה וסליחה על תעויות....

11 תגובות:

  1. אנונימי2.7.10

    האלבום הזה משגע!!!!
    והטעויות שלך ממש מתוקות!!
    נתנאלה

    השבמחק
  2. יפה ומושקע!

    השבמחק
  3. האלבום סוף הדרך.
    מלא רעיונות. אהבתי הכל, הקוף מאוד מדליק.
    ליאת

    השבמחק
  4. מהמם בטירוף!!!
    התאהבתי מייד.
    כמה כישרון באלבום אחד.
    וואו, המתנה משגעת.

    השבמחק
  5. מיוחד ועדין, אני ממש אוהבת את זה!

    השבמחק
  6. אנונימי12.6.12

    אפשר לקנות ממך כזה?

    השבמחק
  7. אנונימי11.7.12

    טניה שלום,
    כיצד ניתן ליצור איתך קשר?

    השבמחק
    תשובות
    1. למלה בצד ימין יש טלפון שלי - 058-6422222
      :)

      מחק
  8. אנונימי11.7.12

    אפשר לדעת כמה עולה האלבום?

    השבמחק