עד שני דפים עם סודות קטנים...
זה בן דוד שלי לפני 25 שנה(בשבילו עשיתי מיני שבפוסט הקודם). דפים לאלבום של אימו-דודה אהובה שלי.
דף ראשון רציתי לעשות מאוד נקי ובהיר כמו בתמונה.

מתחת לתמונה יש שיר מאוד יפה אל זה שלאימא ילד תמיד נשאר ילד, גם בגיל 50...

דף שני נרא פשוט, אבל כשמושחים תאגים תמונות עולות ומתחת רואים עוד תמונות (או מקום לתמונות)


גם התאגים יוצאים יותר גדולים ויש מקום לכתוב...


ובסוף רוצה להרואת עוד תחביב שלי - קיריגמי (חיתוך נייר ידני)
שיבא- אל הודי דו-פרצופי - גודל 20X15

וזר פרחים בגודל 15X10

תודה לכולם ויום מקסים שיהיה לכם!

3 תגובות:

  1. אהבתי את ה"נקיון" של הדף הראשון, את התחכום של הדף השני
    והמגזרות נייר - להתעלף!! איזה סבלנות ודיוק!!

    השבמחק
  2. דפים מהמממים...
    פעם ראשונה שאני רואה אותיות ברוסית.. זה מוזר לי קצת..
    וזה מצחיק שכל התמונות שלנו מאז.. נראות אותו דבר.

    השבמחק
  3. מדהים! באמת, אני אף פעם לא אגיד סתם.
    אפשר לשאול איך את עושה את הטאגים העולים עם התמונות? זה מאוד מרשים.
    הקיריגמי - WOW

    השבמחק