משחק טקסטורות

כבר סיפרתי לכם על אהבה חדשה שלי Crackle accents
אז היום הייה לי קצת זמן לשחק עם הדבר הזה ולראות מה הוא שווה
בסוך יצאה לי דף "אקספרמנטלי"

נייר טישו, צבע אקרילי, Distress ו-Crackle accents

חבל שמצלמה לא יכולה להראות את כל היופי של טקסטורה...

הסתבר שעל צבה אקרילי Crackle משנה צבע - זה ראוים בתמונה למלה(ליד השער)
אבל גםזה לפמים יכול לעזור -כמו פה -עשיתי דגש על
המילים

ואם שופחים הרבה - זה לא עושה צדקים- זה יותר דומה ל-Glossy


וציפורים - זה אותם חותמות של HeroArts שרכשתי אצל נתנאלה :)

הכנסתי דך הזה ליומן החדש שלי(שיהייה כרעיונות)
המסקנות על ה-Crackle - חולה- מתה - אוהבת- שווה :)
תודה לכולם וסוף שבוע מקסים שיהייה לכולנו :)

2 תגובות:

  1. איזה כיף זה נסיונות!
    נראה שממש נהנית להכין את הדף, אני סקרנית להרגיש את הטקסטורות. אני עוד לא התנסתי בזה...בהחלט עשית לי חשק!

    השבמחק
  2. מקסים. אהבתי. גם אני אוהבת לנסות דברים חדשים.
    ראיתי גם סרטון בהקשר.
    אוהבת מאוד את העבודות שלך. יש לך עבודות מעלפות.
    וגם היומן מדהים.

    השבמחק